عرضه انواع سبد میوه پلاستیکی بدون واسطه

عرضه انواع سبد میوه در بازرگانی سیمین پلاست به منظور حذف واسطه های می باشد تا این محصول را با کمترین قیمت به دست مصرف کننده واقعی برساند.

مزایای استفاده از سبد پلاستیکی میوه

از جمله برتری که سبدهای میوه پلاستیکی بردیگر انواع سبد ها دارد میتوان به موارد زیر اشاره کرد

1.بهداشتی بودن سبد ها و مقاومت دربرابر نفوذ قارچ ها و میکروب ها

2.سبک بودن و قابل حمل بودن راحتر

3.ارزان بودن محصول

4.  چندین بار قابل استفاده میباشد.

5. یه دلیل قابلیت بازیافت لذا به محیط زیست آسیب نمیزند.

انواع سبد

نکات مهم هنگام خرید سبدمیوه پلاستیکی

قیمت سبدهای میوه با توجه به نوع جنس، سایز و وزن متغیر بوده لذا با در نظر گرفتن نوع کاربرد مصرفی که دارد خریداری می شود .در بعضی از تولیدی های سبد میوه به دلیل اینکه از جنس بازیافتی استفاده میکنند لذا قیمت ان ها به شدت پایین است. اما باید دقت داست که کیفت این سبد ها خیلی پایین است. و در هنگام حمل ونقل  شکسته و به میوه آسیب میزنند  .این نکته را باید یاد آور شد که عرضه انواع سبد میوه در بازرگانی سیمین پلاست با کمترین قیمت  انجام میشود .

نحوه خرید واستعلام قیمت انواع سبد های پلاستیکی

برای خرید واستعلام قیمت می توانید به سایت های سیمین پلاست مراجعه نموده و ثبت درخواست کنید تا مشاوران فروش ما در اسرع وقت با شما ارتباط بگیرند و یا با شماره تماس موجود در سایت تماس حاصل فرمایید تا به صورت مستقیم با مشاوران ما در ارتباط باشید .

باگسترش روز افزون فروشگاه های دیجیتالی شما میتوانید با مراجعه به این سایت ها بدون صرف هزینه و وقت زیاد قیمت های را با بازرگانی سیمین پلاست مقایسه نمایید .ما این تضمین را به شما می دهیم که بهترین کیفیت سبد میوه را با نازل ترین قیمت به شما عرضه نماییم

این بازرگانی  عرضه انواع سبد میوه را در سایز های مختلف دارد وبه تمامی نقاط کشور ارسال می نماید .

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما