فروش انواع سبد میوه صادراتی

فروش انواع سبد پلاستیکی میوه صادراتی

فروش انواع سبد میوه صادراتی , برای صادرات انواع میوه و همچنین استفاده در بازار داخلی به صورت عمده در بازرگانی سیمین پلاست.

برای صادرات انواع میوه , سبد میوه پلاستیکی از کارتن ها و جعبه های چوبی بسیار مناسب تر است. سبد های پلاستیکی از آن دسته محصولاتی است که برخلاف ظاهر ساده‌اش نقش پر رنگی در صنعت کشاورزی و باغداری ایفا می‌کند. زیرا حمل و نگه داری میوه با استفاده از سبد میوه پلاستیکی به حفظ کیفیت و سالم ماندن میوه کمک شایانی می‌کند.

سبد های میوه صادراتی از جنس مرغوب تر و با کیفیت تری ساخته شده و در فراز و نشیب راه کمتر آسیب می بیند . از جمله مزایای استفاده از این سبد ها

  • مقاومت بالا در برابر حلال های شیمیایی و عوامل محیطی
  • وزن سبک و قابلیت حمل آسان
  • بهداشتی بودن این محصولات به واسطه عدم نفوذ قارچ ها و کپک ها
  • انواع سبد پلاستیکی عایق الکتریکی می باشند.
  • قیمت و نرخ نسبتاً ارزانی دارند و برای صادرات به صرفه ترند.
  • فروش انواع سبد پلاستیکی میوه صادراتی

 کیفیت و قیمت سبد پلاستیکی میوه 

قیمت اجناس تولیدی رابطه مستقیمی با مقدار مواد اولیه و نوع آن دارد. بنابراین در تولید سبدهای میوه با کیفیت مخصوص صادرات ، سعی برآن است که با پایین نگه داشتن قیمت خرید، کیفیت مناسبی برایشان حاصل شود. در این بین، مواد اولیه بایستی خالص باشد. مواد ناخالص باعث می شود که سبد در حین حمل و نگهداری میوه دچار شکستگی شود و کیفیت میوه کاهش یابد. همچنین هر چه قالب سبد بزرگتر باشد، مقدار مواد اولیه بیشتری در ساخت آن استفاده شده و به نسبت قیمت بیشتری خواهد داشت. اما در عمل قالبهای با سایزهای مختلف دارای وزنهای استانداردی هستند و در یک رنج از قیمت قرار دارند.
پخش سبد میوه در سایز های ۲، ۴، ۶، ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۴، ۱۶،۱۸، ۲۰، ۲۵ و ۳۰ کیلویی در بازارهای داخلی  و خارجی توسط بازرگانی سیمین پلاست انجام می شود.
قیمت خرید سبد میوه پلاستیکی بصورت عمده در بازارهر روزه تعیین می‌شود.فروش ویژه سبد میوه پلاستیکی در تهران را مشاهده کرده و از شرایط ان اگاه شوید.

خرید آنلاین سبد میوه

در سالهای اخیر با رایج شدن کسب و کارهای اینترنتی، بسیاری از خرید و فروش ها به صورت غیر حضوری و اینترنتی انجام می شود.
یکی از مهمترین موارد استفاده از اینترنت خرید و فروش آنلاین می باشد که می توان کالای مورد نیاز را به راحتی و صرف کمترین هزینه، خریداری کرد.
خرید آنلاین سبد میوه پلاستیکی بی‌واسطه از کارخانه‌ی سبد سازی با قیمت مناسب، امکانپذیر است.

سبدها در سایزهای مختلف با مواد اولیه‌ی مرغوب در رنگ‌های روشن و تیره، مات و براق ساخته می‌شوند. مشتریان جهت خرید سبد، از مرکز پخش سبد میوه می توانند خریدی به قیمت کارخانه انجام دهند.
مشتریانی که درخواست خرید و ثبت سفارش انواع سبد های پلاستیکی میوه را دارند می توانند از هر کجای کشور و در هر ساعتی از شبانه روز محصول خود را سفارش داده و خرید این محصول را انجام دهند.

توزیع مستقیم سبد پلاستیکی حصیری سیمین پلاست صورت می گیرد .

بازرگانی سیمین پلاست به عنوان مرکز فروش آنلاین سبد میوه بصورت عمده و ارزان آماده ارسال بی واسطه انواع سبد به سراسر کشور و حتی صادرت به کشور های خارجی می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما