فروش عمده سبدکیوی تک رج در شمال کشور

فروش عمده سبدکیوی تک رج در شمال کشورتوسط بازرگانی سیمین پلاست بابهترین کیفیت و ارزانترین قیمت نسبت به سایر رقبا صورت می گیرد .مورد مصرف سبد

چرا سبد تک رج

از آن جا که فروش محصول با قیمت مناسب برای کشاورزان عزیز بزرگترین دغدغه آنان محسوب میشود . یکی از عوامل موثر بر فروش موفق یک محصول، بسته بندی زیبا و همچنین محافظ در برابر آسیب های محیطی می باشد. کیوی جزء آن دسته از میوه هایی است که هم در بازار داخل مشتری زیاد دارد و هم به عنوان یکی از محصولات صادراتی بازر فروش قابل توجهی را داشته است .نکته ای که اینجا مطرح است این می باشد که چرا سود این فروش به جیب کشاورز ریخته نشود؟

لذا یکی از سبد های بسیار زیبا و محکم برای بسته بندی کیوی که میتواند در باغ کشاورز ،توسط خود کشاورز صورت بگیرد سبد های تک رج می باشد .ازجمله فواید دیگر این نوع سبد این است که خریدار به بهترین شکل ممکن میتواند از سلامت محصولی که می خرد اطمینان حاصل نماید .زیرا میوها با فاصله در کنار هم قرار گرفته اند .( باید این نکته هم یاد آور شویم که سبد های 10 کیلو گرمی و حتی 15 کیلو گرمی هم وجود دارند که در بحث صادرات ازآن ها استفاده میشود.)

فروش عمده سبدکیوی تک رج در شمال کشورتوسط بازرگانی سیمین پلاست بابهترین کیفیت و ارزانترین قیمت نسبت به سایر رقبا صورت می گیرد
فروش عمده سبدکیوی تک رج در شمال کشورتوسط بازرگانی سیمین پلاست بابهترین کیفیت و ارزانترین قیمت نسبت به سایر رقبا صورت می گیرد

ابعاد سبد های تک رج کیوی

این نوع سبد هادر ابعاد و تعداد گوناگونی ساخته می شوند .به عنوان مثال سبد های ،12،15 ،20،25و… عددی . وجود دارند .نکته قابل توجه برای خریداین نوع سبد ها بسته به مسافت ارسال بار ،سلیقه مشتری و فروشنده و اندازه محصول قابل تغییرمی باشد .

نحوه خرید عمده سبد کیوی تک رج

خرید های اینترنتی در عصر اطلاعات گسترش روزافزونی پیدا کرده است و کمتر کسی وقت خود را صرفه گشتن در بازار ها و کارخانه ها می کند. امروزه می توان فقط بازدن چند دکمه به سایت های فروش محصولات مورد نظر دسترسی پیدا کرد. و همچنین به صورت آنلاین بدون صرف وقت و هزینه محصولات را با یکدیگر به راحتی مقایسه کنید .

سایت های بازرگانی سیمین پلاست از معتبرترین شرکت های اینترنتی می باشد که اقدام به فروش عمده سبدکیوی تک رج نموده است .

مشتریان وخریداران محترم می توانندبا مراجعه به سایت های بازرگانی باشماره تماس مشاوران فروش تماس حاصل فرمایند. یا سفارشات خود رادر سایت ثبت نموده تادراولین فرصت با ایشان تماس گرفته شود .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما