فروش عمده سبد میوه پلاستیکی با ارزانترین قیمت

 

فروش عمده سبد میوه پلاستیکی با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت در بازار تهران وسایر استانهای بطور مستقیم و بدون واسطه از طریق مجموعه ی سیمین پلاست انجام می شود. این سبدها توسط بزرگترین تولیدکنندگان در سراسر کشور تولید می‌شوند. مشتریان می توانند با ثبت سفارشات خود در وب سایت های سیمین پلاست انواع سبد میوه را به قیمت درب کارخانه در سراسر ایران و کشور های همسایه تحویل بگیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت خرید سبد میوه، با کارشناسان ما تماس بگیرید.
بازرگانی سیمین پلاست در طرح فروش عمده سبد میوه پلاستیکی با قیمت ارزان و کیفیت بالا این کالای مورد نیاز بخش کشاورزی و باغداری را بدون واسطه و بطور مستقیم در اختیار مشتریان قرار می دهد. این طرح برای مشتریانی که سفارش عمده خود طول هفته جاری بصورت آنلاین ثبت نمایند بسیار به صرفه و مطلوب می باشد.

تولید سبد میوه

سبد پلاستیکی میوه و تره‌بار همانطوری که از نامش برمی‌آید از مواد اولیه‌ی پلاستیکی، تولید می‌شود. سبد های استفاده شده، توسط آسیاب های بزرگی خرد شده، به صورت شن ریزه هایی در می آیند و به عنوان مواد اولیه به کارخانه های تولیدی پلاستیک از جمله سبد میوه وارد می شوند. دستگاههای بزرگ تزریق پلاستیک با استفاده از حرارت بالا، این مواد را به داخل قالب تزریق نموده تا سبدهای میوه جدیدی تولید شوند. هر چه قالب بزرگتر باشد، سبد بزرگتری تولید خواهد شد.
بنابراین بخش اعظم بازار خرید و فروش سبد میوه را سبدهای ساخته شده با مواد بازیافتی، تشکیل می‌دهند. این در حالی است که بخش کوچکی از تقاضا، منجر به تولید سبدهای پتروشیمی می‌گردد. سبدهای بازیافتی هر چه روشن‌تر و براق‌تر باشند، مواد اولیه‌شان از درجه‌ی کیفی بالاتری برخوردار بوده است.

تولید سبد میوه

ارزانترین قیمت روز سبد میوه

ارزانترین قیمت روز خرید و فروش عمده سبد میوه پلاستیکی که از نظر جنس، کیفیت، رنگ و استحکام متنوع می باشد متفاوت است. بدلیل یکبار مصرف بودن این محصول، کیفیت مناسب به همراه قیمت ارزان از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین تعداد بالای سبد خریداری شده، میتواند دست تولید کننده را در تخفیف قیمت باز بگذارد.

ارزانترین قیمت روز سبد میوه

مرکز فروش آنلاین سبد میوه بصورت عمده و ارزان در بازار تهران و ارومیه

به عنوان مرکز فروش عمده سبد میوه بصورت آنلاین و ارزان در بازار تهران و ارومیه، اصفهان، اهواز، شیراز، بندرعباس، ساری، رشت، مشهد و سایر مراکز استانها در خدمتتان هستیم. سبدها در سایزهای مختلف در بزرگترین تولیدی های سبد میوه درکشور، طراحی و تولید شده‌اند. همچنین می‌توانید سبدها را به قیمت درب کارخانه که پایین تر از قیمت بازار است، خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در مرکز پخش عمده سبد میوه پلاستیکی در ارتباط باشید.
اگر به دنبال سبد میوه با کیفیت هستید و قیمت نیز برایتان مهم است، به سایت های سیمین پلاست سری بزنید. در بزرگترین بازار فروش سبد میوه، سبدها از سایزهای ۲ کیلویی تا ۳۰ کیلویی تولید شده در بهترین کارخانه ها با مواد اولیه ی مرغوب موجود می باشد. قابل ذکر است که سبدهای ۸، ۱۰ و ۱۲ کیلویی، به نسبت بقیه از پرمصرف ترین سایزها می باشند. همچنین طرح سبد میوه می تواند در جابجایی راحت، استحکام بالا و قرارگیری محکم بر روی هم در هنگام حمل موثر باشد.

مرکز فروش آنلاین سبد میوه بصورت عمده و ارزان در بازار تهران و ارومیه

سبد میوه با کیفیت

خرید سبد میوه برای باغداران و میوه‌فروشی‌های عمده دارای اهمیت بسزایی است. زیرا در این بین کیفیت و قیمت دو کفه‌ی ترازو هستند که سعی بر آن است به نقطه‌ی تعادل برسند. ما در مرکز پخش و فروش عمده سبد میوه پلاستیکی، سبد مناسب با نیازتان را به شما معرفی می‌کنیم. ابعاد، وزن، رنگ، طرح قالب، قیمت و مسافت کارخانه تا مقصد به مشتری، اعلام می‌گردد.
قالب هر سبدی مخصوص میوه‌ای ساخته شده است. با توجه به ریز یا درشت بودن میوه، سبک یا سنگین بودن آن، حمل موقتی یا صادرات یا نگهداری چند ماهه در سردخانه، قالب سبدها بطور متفاوتی ساخته می‌شود.
وزن سبد با تغییر مواد اولیه به کار رفته تغییر می کند، که با گرم سنجیده می‌شود. هر چه وزن سبد بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.
رنگ نیز معیار خوبی در تعیین کیفیت سبدهای میوه است. سفید از بالاترین کیفیت و مشکی از پایین‌ترین کیفیت برخوردار است.

سبد میوه با کیفیت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما